torstai 11. joulukuuta 2014

December Through My Phone

Untitled
1. Koulun pihalta treenien jälkeen / 2. Välipalaa namnam, mulla näkyy varmaan joka postauksessa kuva peanut butterista.. / 3. Kauppareissulla / 4. Valokuvaustunnilla, meillä on nyt menossa vika projekti, jonka mä teen filmikameralla

Untitled
1. Winter Ball -kutsu. Tuntuu hassulta kun toi tulee olemaann tosi virallinen tapahtuma ja kaikilla on pitkät mekot yms :-D / 2. Sneak peek mun mekosta / 3. Jostain syystä en kauheesti tykkää amerikkalaisesta suklaasta, mutta noi joulumaut on tosi hyviä! / 4. Leivottiin Carolinen kanssa keksejä ja saatiin siihenkin kulumaan monta tuntia

Untitled
1. Luetaan niiin hyvää kirjaa tällä hetkellä enkussa! Ainoa ongelma on että jokaisen täytyy pitää sen pohjalta ns. oppitunti ja en tiiä yhtään mitä haluun tehdä / 2. Hostsiskon (11v) tietämys osavaltioista... / 3. Digital media projektia jee / 4. Itsenäisyyspäivän juhlintaa :-) 

Untitled
1. Ennen meettiä mun lokeron oveen oli ilmestynyt tollanen, mutta tietenkin maanantaihin mennessä joku oli mennyt varastamaan sen / 2. Matkaevästä meetin jälkeen / 3. Mun eka meetti meni tosi hyvin ja olin yllättynyt kuinka paljon paremmin uin meetissä kuin treeneissä! Toisaalta sen seurauksena mut siirrettiin yksi rata ylemmäs ja nyt treenit on paljon rankempia.. xD / 4. Huskersien vika lentispeli viimeviikolla. Aika paljon tuli aikaa tuollakin kulutettua koska mun hostvanhemmat tykkää lentopallosta tosi paljon, joten oon myös ihan ilonen että kausi on loppu 

Untitled
1. Luistelemassa perheen kanssa viime sunnuntaina / 2. Samaan aikaan tuolla näytettiin joululeffoja joiden katsominen ei kuitenkaan onnistunut koska jää oli ihan täynnä ja muita piti varoa koko ajan / 4. Matikka on täällä ihanan helppoa! 





2 kommenttia:

  1. Mitkä matkat uit ja mikä sun aika oli? :) elämäs tuolla kuukistaa ihanalle! Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Medley breast, 50 free, 100 free ja 400 relay (ei hajuukaan mitä noi on suomeks koska en oo koskaan uinu aiemmin) kiitos paljon! :)

      Poista