lauantai 20. joulukuuta 2014

December Through My Phone #2


1. Vietin yhen iltapäivän kuvisluokan dark roomissa kehittämässä kuvia. Oli tosi kivaa saada itse otetut ja teetetyt kuvat valmiiksi / 2. Mun kaveri psykantunnilta ajatteli että mulla on varmaan koti-ikävä näin ennen joulua, joten hän leipoi mulle keksejä. Ei tällästä vaan Suomessa kauheen usein tapahdu! / 3. Valmiita kuvia / 4. Välillä ärsyttää kun täällä pitää olla passi kaikkialle... Lähdin koulusta tunnin myöhässä niin mun piti pyytää passi että pääsin ovista ulos

Untitled
1. Ollaan leikitty lähiaikoina paljon muovailuvahalla / 2. Osa päivistä on vieläkin tosi lämpimiä / 3. Uima-altaasta kiipeeminen ei oo ihan mun juttu... / 4. Hostäiti yllätti mut ja Isabelin aamupalalla viime sunnuntaina, koska oltiin koko päivä kahdestaan kotona


1. Yksi päivä oli t-paita sää joka oli tosi hassua / 2. Breanna ja mä meetissä. 500 yardin uimareille pitää aina näyttää tollaisella kyltillä kuinka monta kierrosta on jäljellä / 3. Ennen ensimmäistä home meettiä kaikkien piti pukeutua siisteihin vaatteisiin koulupäivän ajaksi / 4. Meillä on jääkaapissa aina tuoreita marjoja ja hedelmiä namnam


1. Kiitos mummo!! Oli ihanaa vihdoin saada villasukat / 2. Jenkkien netflixissä on vähän liiankin iso valikoima koska leffan valkkaamiseen menee aina tosi paljon aikaa / 3. AP enkku on välillä tosi haastavaa / 4. Yksi kaupungin high schooleista jossa meillä oli meetti. Meidän koulu on kyllä kaikista kivoimman näkönen!


1. Breanna ja mä meetissä part kaksi / 2. Yhtenä yönä oli taas tullut lunta, joka kylläkin suli päivän aikana / 3. Carolinen voimisteluseura vuokrasi leffateatterista salin yksi ilta ja käytiin kattomassa Elf -joululeffa / 4. Oon niin innoissani Winter Ballista joka on tänään illalla


1. - / 2. Walgreens made my day! / 3. Shoppailua iltaa varten, oli tosi vaikeeta löytää kiva laukku ja toikin löytyi jostain ihan oudosta kaupasta / 4. Bath and Bodyworksin alennukset on ihan parhaita

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti