tiistai 25. marraskuuta 2014

Football & Disney on Ice

Untitled




Untitled

Lauantaina pääsin mun ekaan jenkkifutispeliin. Nebraskassa jalkapallo on tosi iso juttu ja tuolla stadionilla on joka kerta lähes 100 000 katsojaa. Tunnelma pelissä oli ihan mahtava ja kolmen tunnin peli tuntui tosi lyhyeltä ajalta. Hostisä osti mulle neljä lippua, joten pyysin mukaan Claran ja Lucianan ja myös kiinalainen vaihtari Heidi, jonka aluevalvoja mun hostäiti on, tuli mukaan. Toi oli kokemuksena ihan erilainen kuin osasin odottaa ja nähtiin pari yhteenottoakin Minnesota ja Nebraska fanien välillä. Yksi hauska juttukin sattui, kun väliajalla käveltiin lähellä kentän reunaa ottamassa kuvia. Yksi portti oli auki joten käveltiin kentälle ja seistiin ihan lähellä marching bandia. Jälkikäteen hostäiti sanoi että meidät oltaisiin voitu pidättää kentälle menemisestä, mutta kukaan meistä ei kuitenkaan ajatellut sitä etukäteen. Välillä on kiva olla vaan vaihtareiden kanssa haha. Illalla menin vielä leffaan parin kaverin kanssa ja olin niin väsynyt että melkeen nukahdin kesken elokuvan. Mulla oli kuitenkin tosi onnistunut päivä :)

Untitled

Untitled
Sunnuntaina mentiin perheen kanssa katsomaan Disney on Ice, joka oli täällä Lincolnissa. Esitys oli tosi hieno, mutta hahmoja oli vaan neljästä tarinasta ja mun hostsiskot oli tosi pettyneitä kun Frozenia ei näytetty. Olin myös vähän yllättynyt luistelijoiden tasosta. Pääroolien esittäjät oli tosi taitavia, mutta vähänkin pienempien roolien esittäjien taidot vaihteli tosi paljon. Lopetin ite luistelun kolme vuotta sitten melkein kymmenen vuoden jälkeen, ja olisin rehellisesti pystynyt parempaan kuin pari luistelijaa esityksessä. Oli kuitenkin tosi kiva kokemus ja tykkään tosi paljon siitä areenasta jossa konsertit ja esitykset järjestetään. Bongasin myös suomalaisen nimen esiintyjien nimilistasta ja olin kuullutkin että suomalaisia on mukana aika usein.

Mulla on tällä viikolla vaan maanantai ja tiistai koulua thanksgivingin takia. Keskiviikkona lähdetään taas Minnesotaan, jossa vietetään torstai sukulaisten kanssa. Perjantaina on Black Friday, jolloin pääsen Jenkkien isoimpaan ostoskeskukseen Mall of Americaan shoppaileman! Lyhennetty kouluviikko tuntuu tosi kivalta, sillä aloitin tosiaan viime viikolla uinnin ja pieni tauko tuntuu jo nyt ihan hyvältä. Muuten mulle kuuluu tosi hyvää ja tuntuu että kaikki sujuu päivä päivältä paremmin. Oon saanut uusia kavereita uintijoukkueesta, joten innolla odotan tulevaa kautta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti