sunnuntai 23. marraskuuta 2014

November Through My Phone

Untitled
1. Aina kun mennään lentopallopeliin laitetaan instagramiin kuva hashtagilla #huskers, jotta päästään areenalla olevalle isolle taululle / 2. Isabel ja University of Nebraskan maskotti Lil' Red / 3. Ahkeraa opiskelua / 4. Oon ollut täällä jo yli kolme ja puoli kuukautta, aika kuluu tosi nopeesti!

Untitled
1. Peanut butter on vaan niiin hyvää / 2. ootd / 3. Yhtenä päivänä lumet suli mutta tuli melkein heti takaisin / 4. Valokuvaustunti, josta on tullut mun lemppari viimeaikoina

Untitled
1. Nebraska state capitol. En oo vielä ehtinyt käymään tuolla ylhäällä, mutta suunnitelmissa on mennä jossain vaiheessa / 2. Volleyball! Kaikille jaettiin valkoiset t-paidat, joten koko areena oli valkoinen punaisen sijaan / 3. Käytiin yksi päivä Paint Yourself Silly -nimisessä paikassa, jossa sai itse maalata saviesineitä. Jos mulla olisi enemmän aikaa kävisin maalaamassa joulukuusenkoristeita, koska siellä oli tosi nättejä malleja / 4. Ja lumet tuli takaisin

Untitled
1. Koululla oli viime perjantaina Hoops for Hope niminen tapahtuma. Opettajat pelasi koripalloa ja kaikki tuotto meni Make a wish nimiselle säätiölle, joka toteuttaa syöpäsairaiden lasten toiveita / 2. Viime lauantaina tuli ihan kunnolla lunta ja tiet oli ihan tukossa... onnettomuuksia Lincolnissa oli lauantain aikana yli 70 / 3. UNL korispeli / 4. Lauantaina pääsin myös pitkästä aikaa luistelemaan, joka oli tosi kivaa!

Untitled
1-2. Ihana kamala uinti, joka alkoi maanantaina. Oon ihan poikki aina treenien jälkeen, mutta oon oppinut tykkäämään uinnista tosi paljon! / 3. Yhdellä tunnilla kuvattiin videoita mainoksia varten, joka oli tosi kivaa / 4. Enkun tunnilla joku mies oli puhumassa sosialismista ja hän oli tosi innoissaan kun sai tietää että mä oon Suomesta. Loppujen lopuksi mä varmaan puhuin kaikista eniten haha

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti