maanantai 3. marraskuuta 2014

Happy Sunday

Untitled
Untitled
Sunnuntaina oli tosi kiva päivä. Aamulla muu perhe lähti katsomaan Carolinen voimistelukisoja, mutta mä jäin kotiin. Söin aamupalaksi hostäidin tekemiä pannareita ja sitten skypetin parin kaverin kanssa. Iltapäivällä lähdettiin Carissan kanssa shoppailemaan, koska mä tarvitsin joitakin lämpimämpiä vaatteita ja uimapuvun. Ajettiin ensin South Pointeen, joka on outdoor mall Lincolnissa. Olin ekaa kertaa tuolla ja vaikka toi paikka ei ollut niin iso kuin ostoskeskus täällä, niin silti siellä oli muutama tosi ihana kauppa. Sain myös uimapuvun ostettua ja alkoi tuntua paljon realistisemmalta, että oikeasti aloitan uinnin. Mua jännittää tosi paljon... Ajettiin tuolta isompaan ostoskeskukseen, jossa nähtiin myös Cassidy. Tuli taas shoppailtua ihan kivasti (äiti ja isi, käytin omaa korttia!) ja käytiin myös syömässä maailman parhaat pretzelit, jotka oli paljon parempia kuin New Yorkissa syödyt! Tuntuu muuten ihan hassulta, että kaikki kaupat joissa oon ennen päässyt käymään ehkä kerran vuodessa on nyt ihan normaaleja ja niihin pääsee shoppailemaan milloin vaan. Koitan kuitenkin olla ostamatta mitään ennen thanksgivingia, sillä mennään silloin taas Minnesotaan ja pääsen vihdoin käymään Mall of Americassa. Tultiin about viiden aikaan kotiin, mutta muu perhe oli vielä Omahassa enkä halunnut olla yksin pimeessä talossa, joten menin takaisin Carissalle. Heidän perhe on alunperin kotoisin Kiinasta ja Carissan isä oli tehnyt tosi hyvää kiinalaista ruokaa. Söin ekaa kertaa puikoilla koko annoksen alusta loppuun ja olin tosi ylpee itestäni, koska se oli kuulemman yksi vaikeimmista ruokalajeista syödä puikoilla! Katottiin vielä leffaa ennen kuin hostäiti tekstasi mulle että he on kotona ja loppuilta menikin sitten katsoessa leffaa perheen kanssa. Alettiin myös laittamaan joulukoristeita heti kun saatiin otettua halloween koristeet alas. Joulun aika alkaa täällä heti halloweenin jälkeen... Mulla oli onneksi tosi onnistunut sunnuntai vähän huonomman viikon jälkeen ja maanantaihin herääminen ei tuntunut ollenkaan rankalta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti