tiistai 26. elokuuta 2014

Time Flies

Untitled

Lauantaina aamulla mulla oli cross country treenit 7.30, joten jouduin heräämään aikaisin. Olin aiemmin juossut treeneissä vaan 2-3 mailia kuumuuden takia, mutta lauantaina juoksin yli neljä. Oli ihanaa juosta kunnolla, kun aurinko ei paistanut ja ei ollut niin kuuma! Juostaan lenkit aina ihan normaaleilla jalkakäytävillä, mutta täällä on aina mailin välein sellaisia juomapisteitä, joka on tosi kiva. Mulle myös selvisi, että mun naapurissa asuva tyttö on samassa koulussa ja cross country joukkueessa mun kanssa, joten saadaan hoidettua kyydit nyt vähän helpommin. Muutkin urheilujoukkueet oli tullut lauantaiaamulla treenaamaan, joten tuntui ihan että olisi ollut koulupäivä.

Untitled
Untitled
Untitled

Illalla mentiin hostisän ja Carolinen kanssa katsomaan Nebraskan universityn lentopallopeliä. Vaikka kyseessä oli vaan harjoituspeli, oli koko paikka silti ihan täynnä. En jaksa oottaa että pääsen mun ekaan jenkkifutispeliin. Kaikki aina sanoo, että Memorial Stadiumista tulee Nebraskan kolmanneksi suurin kaupunki pelipäivinä. Muutenkin Nebraskassa otetaan urheilu tosissaan ja Nebraskan ja Huskersien paitoja näkyy kaikkialla. Kun ekaa kertaa kysyin hostäidiltä onko jenkkifutis Nebraskassa iso juttu, hän vastasi "it's not big, it's huge!" Pelin jälkeen ajettiin lake houselle yöksi. 

Sunnuntaina käytiin taas vesihiihtämässä ja veneilemässä. Opin lisää joka kerta kun vesihiihdän ja mun on pakko saada sukset meidän mökille Suomeen ensi kesäksi! Mun pitää muistaa pyytää hostisältä kuvia, jotta saan niitä laitettua tännekin. Kun ajettiin kotiin, pysähdyttiin ottamaan kuvia maissipellon luona. Tänään oli taas ihan tavallinen koulupäivä, mutta pidettiin cross country treenit yhdessä puistossa, joten oli kiva saada vaihtelua juoksuympäristöön.

Mulla sujuu täällä tosi hyvin ja oon täällä tosi onnellinen. Oon jo saanut aika paljon kavereita etenkin cross countryn kautta, mikä on tosi kiva. Viihdyn koulussakin hyvin ja oon ilonen, että päädyin juuri Lincoln High Schooliin. Ainoo huono puoli mun koulussa on se, että oppilaat tulee sinne ympäri kaupunkia keskeisen sijainnin ja ib-linjan vuoksi. Tän takia on välillä hankala nähdä kavereita, jotka asuu kaupungin toisella puolella. Me lähdetään ensi viikon perjantaina Minnesotaan joihinkin häihin, joten en pääse osallistumaan ensimmäiseen cross country meetiin. Siitä viikko eteenpäin mulla on YFU:n saapumisvalmennus, joten en luultvasti pääse osallistumaan toiseenkaan. Onneksi hostäiti on YFU:n aluevalvoja, joten saadaan toi varmaan jotenkin hoidettua. Välillä unohdan kokonaan, että oon täällä vaihto-oppilaana, koska en oo tavannut yhtäkään vaihtaria täällä ollessani. Mun perhekin täällä on niin kiva, ettei oo tullut mitään ongelmia. Oon kohta ollut täällä kolme viikkoa ja aika on kyllä kulunut tosi nopeasti!

Tästä tuli aika sekava postaus, mutta hyvää alkanutta viikkoa kaikille ja erityisesti terveisiä mun Mummolle ja Vaarille 

1 kommentti:

  1. On ollut mukava lueskella sun kommentteja ja kiva kun sulle sattui hyvä host-perhe. Seurataan tiiviisti mitä kokemuksia sieltä saat. Täällä elämä jatkuu samaa rataa. Kiitos kovasti muistamisesta. T: Mummo, Vaari, S&A

    VastaaPoista