tiistai 22. heinäkuuta 2014

The Days Go Fast

SAM_2866
SAM_2891
SAM_2883
SAM_2842
SAM_2887
SAM_2903
SAM_2857
SAM_2902
Olin muutaman päivän veneilemässä perheen kanssa viimeistä kertaa ennen vaihtoa. Yövyttiin matkan aikana Nauvossa ja Maarianhaminassa, sekä käytiin Kasnäsissa, Borstössa ja Kökarissa. En ollut aiemmin käynyt Ahvenanmaalla, joten oli tosi kiva vihdoin päästä sinnekin. Mulla jäi kamera veneeseen pysähdyksien ajaksi, joten kuvia on lähinnä vaan venematkoilta. Oon enää alle viikon mökillä ja kotiin palattuani lähtö on jo tosi lähellä. Tänään on jäljellä tasan kaksi viikkoa. Se tuntuu tosi lyhyeltä ajalta, vaan 14 päivää. En voi käsittää kuinka nopeasti aika kuluu. Päivät menee ohi niin nopeasti, että kohta huomaankin istuvani jo lentokoneessa. Mun fiilikset vaihtelee tosi paljon ja en osaa vieläkään kunnolla sisäistää, että oon kohta lähdössä. En myöskään osaa kuvailla mun ajatuksia tai varsinkaan kirjoittaa niistä, mutta on hankala kuvitella sellaista tapahtuvan, jota ei ole koskaan kokenut. Vaihtovuosi on tosi iso muutos elämässä, eikä vuoden jälkeenkään elämä Suomessa tule olemaan samanlaista. Välillä tuntuu tosi pelottavalta jättää kaikki taakse, mutta tällä hetkellä on ihana ajatella tulevaa vaihtovuotta, vaikka mua jännittääkin aika paljon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti