perjantai 11. heinäkuuta 2014

So let's make the most of what we have left

SAM_2774
SAM_2779
SAM_2773

Mun kesäloma on sujunut tähän asti tosi hyvin! Viime perjantaina lähettiin mökille viettämään kesälomaa perheen kanssa. Lauantaina perhetutut tuli yöksi meidän laituriin ja vietettiin ilta ja seuraava aamu heidän kanssaan. Käytiin myös perinteisesti veneellä Hangossa, jossa kierreltiin ympäriinsä ja käytiiin makasiineilla syömässä. Kävin myös ostamassa tuliaisia hostperheelle Pentikiltä, mutta kerron niistä vasta sen jälkeen kun oon antanut ne perheelle, jos he sattuvat lukemaan mun blogia. Mökillä ja veneilemässä on ollut nyt tosi ihanaa, koska koko ajan on ollut hyvä sää.

Tulin kotiin keskiviikkona ja eilen (torstaina) mulla oli viisumihaastattelu, joka onneksi meni hyvin eikä mitään ongelmia tullut. Oli myös kiva nähdä tuttuja yfulaisia valmennusviikonlopulta! Haastattelun jälkeen käytiin Annan kanssa salaateilla Teatterissa, jonka jälkeen kävin vielä Akateemisessa ostamassa pari kirjaa perheelle vietäväksi. Illalla pidettiin kavereiden kanssa meillä fondue-leffailta ja oli ihana nähdä taas pitkästä aikaa! Tänään nään vielä lisää kavereita ja pidetään alustavat läksiäiset. Huomenna iltapäivällä lähden takaisin mökille, mutta sitä ennen mulla on yks aika jännä juttu tiedossa, josta tuun kertomaan myöhemmin. Mulla on nyt ollut tosi paljon ohjelmaa muutamien viikkojen aikana ja oon nähnyt paljon tuttuja ja kavereita. Kesäloma on kulunut ihan hurjaa vauhtia, mutta se ei oikeestaan haittaa. Yleensä kesäloman haluaisi vaan jatkuvan, mutta mä oon jo tosi innoissani koulun alkamisesta, koska koulunkäynti tulee olemaan niin erilaista ensi vuonna.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti