keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Lentotiedot



PicMonkey Collage.jpg

SAM_2743

SAM_2755

Sain matkan aikana mun lentotiedot ja lentopäivän. Vaikka oon koko ajan tiennyt lähteväni 5.8., on silti kiva että se varmistui :) Aluksi jenkkivaihtarit lentää yhdessä Helsingistä Frankfurtiin ja sieltä Dullesiin, joka on Washington D.C:n lähellä. Jatkolennoista ei YFUn viestissä vielä kerrottu, mutta mun hostäiti on aluevalvoja, joten hän tiesi niistä enemmän. Dullesista mä lennän Denveriin, Coloradoon ja siellä joudun olemaan yötä. Onneksi samoilla lennolla tulee ainakin Anna, joka on menossa vaihtoon Oregoniin :) Seuraavana aamuna mulla on enää lyhyt lento jäljellä Lincolniin, jossa mun hostperhe on mua vastassa. Vähän vaan ärsyttää kun matkustamiseen kuluu noin paljon aikaa. Pärjäisin vähemmillä ja lyhyemmillä lennoilla, mutta ei tolle oikeen voi mitään. Yöpymisen ansiosta saan kuitenkin tasoitettua jet lagia enkä oo niin väsynyt kun tapaan perheen. Pääsen myös heti viettämään kokonaisen päivän heidän kanssa. Toivottavasti jollain muullakin olisi lento Denveriin ja yöpyminen siellä jotta saisin seuraa. Onneksi YFUn vapaaehtoiset on vastassa kaikilla noilla lentokentillä! 

Sain myös ton matkan aikana tietää, että mun tulevassa high schoolissa on yksi tyttö, joka on nyt Helsingissä vaihdossa heinäkuun loppuun saakka ja vielä YFUn kautta! Ollaan juteltu facebookissa ja sovittiin että tavataan ennen kun hän palaa kotiin :) Tuntuu hassulta että mun tulevasta koulusta joku on ollut juuri Suomessa vaihdossa. Tunnen nyt jo mun koulusta kaksi ihmistä ja se varmasti helpottaa ensimmäisinä päivinä tosi paljon! 

2 kommenttia:

  1. Moi! Ei kannata stressata noista lennoista. Kaikki menee ihan mallikkaasti eikä hostperhettä oikeesti haittaa vaikka olisitkin ekan päivän (ekat kaks viikkoa...) ihan jetlaginen. Tiiän kyllä että tossa vaiheessa jänskättää ihan sikana (hostperheen näkeminen ekaa kertaa lentokentällä oli varmaan yks mun elämän jännittävimmistä hetkistä!) mutta kannattaa vaan rentoutua ja yrittää nauttia joka hetkestä. Ja vaikka jotain ongelmia matkalla tulisikin niin kyllä niistä aina selviää. :-) Onnea matkaan!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :) Muakin jännittää hostperheen tapaaminen aika paljon! Onneksi noi lennot on järjestetty silleen, että mahdollisimman moni lentää yhdessä niin ei toivottavasti tuu ongelmia :)

      Poista