lauantai 12. heinäkuuta 2014

My New Friend

SAM_2834
PicMonkey Collage.jpg
SAM_2835

Tänään oli yksi mun kesäloman jännittävimmistä päivistä, sillä olin Helsingissä tapaamassa Elizabethia. Tutustuttiin facebookissa, kun kuulin että yksi tyttö mun tulevasta koulusta on Suomessa kesävaihdossa. Saatiin onneksi tavattua, sillä molempien aikataulut oli aika erilaiset ja oltiin eri aikoihin pääkaupunkiseudulla. Mua jännitti ihan hirveästi tavata Elizabeth, mutta onneksi kaikki meni hyvin! Käytiin syömässä lounasta ja parin tunnin aikana juttua riitti vaikka kuinka paljon ja oltaisiin voitu jutella pidempäänkin, mutta mun piti lähteä takaisin mökille. Oli ihanaa keskustella jonkun kanssa kasvotusten tulevasta koulusta, kaupungista ja Suomen ja USA:n eroista. Voin nyt lähteä paljon rauhallisemmalla fiiliksellä vaihtoon, koska tiedän koulusta enemmän ja mulla on siellä jo yksi kaveri. Elizabeth on koulussa junior, mutta mä en vielä tiedä oonko junior vai senior. Riippuu kuulemma englanninkielentaidoista. Lincoln High Schoolissa noi luokat ei myöskään mene syntymävuoden mukaan, vaan sen mukaan onko syntynyt ennen vai jälkeen lokakuun. Yritin myös ottaa samalla mahdollisimman paljon kuvia Helsingistä, sillä mulla ei ole kauhean paljon kuvia hostperheelle näytettäväksi meidän pääkaupungista. Nyt oon tullut takaisin mökille ja jatkan täällä perheen kanssa lomailua vielä pari viikkoa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti