tiistai 31. maaliskuuta 2015

WEEKEND

bre
h
vee
brevee
Untitled
Perjantaina mentiin koulun ja tennistreenien jälkeen Breannan ja Veen kanssa katsomaan Huskersien softball peliä. Perjantai-ilta oli aika kylmä, mutta pysyttiin lämpimänä vilttien ja kaakaon avulla, joten oli tosi kiva kattoa peliä. Musta on niin kiva kun kaikki tän yliopiston urheilujoukkueet on niin hyviä, joten ainakin useimmiten voitetaan pelit. Myöhemmin mentiin viellä Breannan vanhempien kanssa syömään ja söin ihan parhaita rapukakkuja!

Untitled
Untitled
Lauantaina mentiin ekaa kertaa tänä vuonna lake houselle, jossa oli talven aikana tehty remonttia. Oli kiva päästä näkemään kaikki uudistukset, vaikka koko paikka olikin vielä vähän kesken. En jaksa oottaa että päästään taas vesihiihtämään ja tubing kun vesi vähän lämpenee. Juhlittiin myös molempien hostvanhempien synttäreitä tän viikonlopun aikana, joten kakkua tuli syötyä ihan kivasti.

Tällä viikolla, oikeestaan huomenna, mulla on eka tennis meetti. Mua jännittää jo nyt ihan hirveesti, vaikka meidän vastustajakoulun ei pitäis olla kauheen hyvä. Ens viikolla meillä on prom, mutta kauheesti muuta ohjelmaa ei oo suunnitteilla. Aika kuluu ihan hirveen nopeesti ja hostäiti sanoi että mun pitää alkaa suunnitella going away partya jo nytten... Enää 12 viikkoa ja oon takasin Suomessa!

1 kommentti:

  1. Apua mua alko jännittää sun puolesta toi takasin tuleminen...!! Ei varmaan oo helppo ajatus lähtee sielt yhtäkkii tänne :D (mun onneks) 12 viikkoo menee kuitenki sika nopeesti, en malta oottaa <3

    VastaaPoista