lauantai 14. maaliskuuta 2015

Spring Break in Colorado

Untitled
Nyt on ollut vähän taukoa postaamisesta, koska oon ollut tän viikon lomalla ja ennen loman alkua mulla oli tosi paljon koulujuttuja. Kuitenkin, viime lauantaina lähdettiin aikaisin ajamaan Denveriin, Coloradoon, jossa oltiin sunnuntaihin asti. Lauantaina saavuttiin aika myöhään perille, joten käytiin vaan shoppailemassa ja tilattiin pizzaa hotellille.

Untitled
image1
Sunnuntaina koitti kauan odotettu päivä, sillä päästiin koko perhe kokeilemaan indoor skydivingia. Oon aina halunnut kokeilla tota, mutta en oikeen tiennyt sen olevan mahdollista. Nyt voin kuitenkin sanoa tietäväni miltä lentäminen tuntuu! Jokainen sai kokeilla kaksi minuutin pituista kertaa ja toisella kerralla ohjaaja vei mut tosi korkeelle tossa tunnelissa. Skydivingin jälkeen käytiin moikkaamassa isovanhempia ja sen jälkeen ajettiin Keystoneen.

Untitled




Maanantaista torstaihin lasketeltiin Keystonessa, joka muistutti aika paljon Alppien laskettelukeskuksia. Oli ihanaa päästä vihdoin laskettelemaan, koska Nebraskassa ei kauheesti laskettleupaikkoja ole. Maanantaina mulla oli koko päivän kestävä lautailutunti (josta en ollut kauheen innoissani), ja se oli ihan kivaa kunnes kaaduin aika pahasti tunnin loppupuolella ja mun piti mennä takaisin hotellille. Pääsin just ja just ite kävelemään rinteestä pois ja loppuillasta en paljoa liikkunut, sillä ilmeisesti venäytin mun selän aika pahasti. Olin myös flunssassa koko reissun ajan, mutta pääsin silti onneksi laskettelemaan kaikkina päivinä. Laskettelin aika paljon itsekseni, mutta mun kaveri koulusta oli siellä myös parina vikana päivänä. Perjantaina meillä oli kymmenen tunnin ajomatka kotiin, mutta se meni onneksi tosi nopeesti. Täällä ollessa oon tottunut pitempiin matkoihin, joten parin tunnin ajomatkat ei enää tunnu miltään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti