perjantai 3. huhtikuuta 2015

Life Lately

Untitled
Täällä on niin kesänen sää!! Viimeset pari viikkoa oon ollut niin hyvällä tuulella ton sään takia. Tuntuu etta mun mieliala riippuu niin paljon säästä ja viimeset pari viikkoa on sujunut tosi hyvin :) Kuitenkin varsinkin keväällä sää Nebraskassa on tosi vaihtelevaa ja peräkkäisinä päivinä voi hyvin olla pakkasta, sataa ja olla helle, joten saa nähdä jatkuuko tälläinen sää.

Untitled
Pari viikkoa sitten mentiin tänne avattuun trampoliinipaikkaan Carissan, Breannan ja Charlien kanssa. Oltiin siellä lähinnä pikkulasten keskellä, mutta nähtiin muutamia ihmisiä meidän koulusta ja meillä oli tosi hauskaa! Toi oli periaatteessa vaan tosi iso rakennus ihan täynnä trampoliineja ja erilaisia aktiviteetteja.

Untitled
Valokuvaustunnilla ollaan oltu ulkona ottamassa kuvia tällä viikolla ja meidan koulu on kylla niin kivan näköinen! Tää rakennus taisi just täyttää sata vuotta, mutta toinen osa koulusta on viela 50 vuotta vanhempi.

Untitled
Yleensä perjantaisin meen kavereiden kanssa ulos lounaalle ja viimeaikoina ehdoton lemppari on ollut Chipotle. Toi paikka on niinkun meksikolaista pikaruokaa ja niiiiin hyvää! Ehdottomasti kannattaa käydä jos sattuu olemaan Jenkeissä :)

Untitled
Viimeaikoina mun elämä on lähinna koostunut tennistreeneista ja matseista. Tällä viikolla meillä oli kolme matsia, maanantaista keskiviikkoon. Aluksi olin tosi hermostunut, mutta pelit on oikeestaan ihan kun treenejä sillä erolla etta pisteillä on oikeesti merkitystä. Tiistaina voitin mun pelit 6-1 ja 6-0 josta oon tosi ilonen. Oon myös saanut pelata doubles mun kaverin Breannan kanssa joka on ollut tosi kivaa!

Untitled
Nää kuvat ei tuo Nebraskan taivaalle oikeutta, koska täällä on oikeesti maailman kauneimmat auringonlaskut ja taivas. Hyvä puoli siinä että Nebraska on niin tasainen on se, että pystyy näkemään "molemmat puolet" auringonlaskusta samaan aikaan. Ajettiin noin tunnin päähän tennismeettiin tiistaina ja peltojen keskellä ajaessa tulee aina jotenkin tosi rauhallinen fiilis.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti