torstai 30. huhtikuuta 2015

It's the possibility of having a dream come true that makes life interesting

Untitled




En oo pitkään aikaan ehtinyt postaamaan koska tennis ja koulu on pitänyt mut tosi kiireisenä, mutta tulin nyt kirjottamaan kuulumisia :)
Tennistä on jäljellä enää viikko joka on tosi outoa... Meillä on yleensä kolme matsia joka viikko ja siihen vielä treenit päälle, joten paljon vapaa-aikaa ei jää jäljelle. Pelaaminen ei kuitenkaan mua haittaa, koska täällä on ollut tosi kesäinen sää maaliskuusta asti, joten oon päässyt ruskettumaan tosi paljon. Koulukin loppuu jo alle kolmen viikon päästä ja mulla on tosi paljon projekteja yms ennen finalseja joita koitan tehdä samalla.
Voin myös ekaa kertaa mun elämässä voin rehellisesti sanoa etten halua päästä kesälomalle! En voi käsittää että kohta en enää voi käydä koulua täällä ja nähdä kaikkia kavereita joka päivä. Mulla on yli kuukausi kesälomaa ennen Suomeen paluuta (tuun takasin 25.6.) ja suunnitelmissa on ainakin mennä hostperheen kanssa Wisconsiniin viikon ajaksi ja tietenkin viettää paljon aikaa kavereiden kanssa. Carissa on muuten tulossa Suomeen heinäkuun lopulla ja oon niin innoissani että pääsen näyttämään mun elämää Suomessa!

Vähän aikaa sitten valittiin myös tän perheen tuleva vaihtari ensi vuodelle ja tää tyttö on kotoisin Tanskasta :) Ollaan puhuttu muutaman kerran facebookissa ja hän vaikuttaa tosi mukavalta! Ajattelin aiemmin että musta tuntuisi tosi pahalta että tänne tulee taas uusi vaihtari, mutta ei mua ainakaan vielä haittaa yhtään haha.


Tän viikon tiistaina mulla oli ACT (American College Test) joka ainakin Midwestissä pitää ottaa jos haluaa mennä collegeen. Meidän koulupiiri tarjosi sen kaikille ilmaiseksi, joten munkin piti tehdä toi koe. Päästiin kuitenkin sen ansiosta ennen 12 pois koulusta, joten mentiin kavereiden kanssa hakemaan Chipotlesta (mun lempparipaikka!!) ruokaa ja picnicille puistoon. Mentiin myös keilaamaan ennen tennismeettiä ja sain taas kerran huomata ettei keilaaminen oo ihan mun juttu. Oon myös huomannut että amerikkalaiset on tosi kilpailuhenkisiä ja ihan pienimmissäkin jutuissa (kuten keilauksessa) pitää aina olla paras. Meillä oli kuitenkin tosi kiva päivä ja oon niin ilonen että oon saanut tosi hyviä kavereita tän vuoden aikana!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti