sunnuntai 12. huhtikuuta 2015

PROM 2K15

Lauantaina meillä oli vihdoin kauan odotettu prom. Sanon jo etukäteen että mulla on kuvia vaan alusta, koska menin kahden eri ryhmän kanssa ja kuvaukset meni vähän ristiin, mutta saan valokuvaajan promissa ottamat kuvat parin viikon päästä :)

 photo IMG_4736_zpsc4plrrtz.jpg
 photo IMG_4742_zpsf37og0ty.jpg
 photo IMG_4739_zpskwfrxate.jpg
 photo IMG_4726_zpsrw2sz8qv.jpg
 photo IMG_4731_zpsth5puhs8.jpg
 photo IMG_4744_zpsfoohxlyf.jpg
 photo IMG_4745_zps18rdzzm7.jpg
 photo IMG_4748_zpsrmjpgkrc.jpg
 photo IMG_4757_zpszzrbvgps.jpg
 photo IMG_4751_zpsrhpzz2j4.jpg
(Kaikki kuvat mun hostäidin Teresan ottamia)

Aamupäivällä menin spring football peliin mun hostisän kanssa ja sieltä tultua mentiin Carissan luo laittautumaan. Kavereiden kanssa laittautuminen on ainakin mun mielestä yksi parhaista jutuista promissa. Vähän ennen viittä Carissan äiti ja mun hostäiti tuli ottamaan meistä kuvia ja sen jälkeen mentiin Karynnin luokse vähäksi aikaa.

Itse prom oli jossain juhlatilassa vähän Lincolnin ulkopuolella, joka oli tosi kiva. Päästiin sinne vähän yhdeksän jälkeen ja oli tosi hassua nähdä myös opettajia siellä kivasti pukeutuneina ja meitä vastaanottamassa. Kerroin aiemmin kuinka meidän homecomingissa oli tosi hyvää musiikkia, ja tälläkin kertaa musiikin suhteen oli onnistuttu tosi hyvin! Koulutanssit on täällä niin kivoja, koska kaikki oikeesti tanssii ja meillä on aina myös sellaisia yhteistansseja joihin kaikki tietää askeleet. Muistan myös kun homecomingissa tunsin vaan muutaman ihmisen, mutta tällä kertaa suurin osa oli tuttuja ja oli tosi ihanaa viettää aikaa kavereiden kanssa.

Promin jälkeen menin vaan mun kavereiden kanssa vaihtamaan vaatteet ja sen jälkeen mentiin koululle post promiin. Post promin idea on oikeestaan se, että opettajat ja vanhemmat ei halua lastensa menevän juomaan yms, joten sen takia koululla järjestetään tekemistä. Post prom oli oikeestaan tosi kiva, mutta olin vaan niin väsynyt kokoajan ja tuntui ihan hassulta istua koulun liikkasalin lattialla kolmelta aamuyöllä. Kotiin pääsin kolmen ja neljän välillä ja vaikka olinkin tosi väsynyt, oli tää taas yksi parhaista päivistä täällä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti