perjantai 17. lokakuuta 2014

Omaha Zoo

Untitled






Untitled

Untitled

Untitled
Mulla oli maanantai ja tiistai syyslomaa, joten tiistaina ajettiin Claran ja hänen hostperheen kanssa Omahaan eläintarhaan. Toi eläintarha oli Trip Advisorin mukaan äänestetty maailman parhaaksi eläintarhaksi ja olin kuullut monilta, että toi on tosi hyvä paikka. Koko paikka oli tosi iso ja siellä olisi saanut kulutettua parikin päivää, mutta yhden päivän aikana ehdittiin kuitenkin näkemään aavikko, sademetsä, akvaario, kissaeläimet, gorillat ja perhosia. Aavikko ja sademetsä oli sellaisten jättimäisten kupolien alla olevat tilat, joissa oli eläimiä vapaina, mutta myös aitojen takana. Siellä sai kävellä ihan vapaasti ja yhdessä vaiheessa lepakko lensi ihan mun naaman edestä. Molemmissa paikoissa oli myös tosi kuuma ja sademetsässä vielä tosi kosteakin, joten olo oli ihan kuin paikan päällä. Oon ollut aika monessa eläintarhassa ulkomaillakin, mutta toi oli ehdottomasti paras jossa oon ikinä ollut! Näin monia eläimiä, joita en ollut koskaan nähnyt ja toi oli tosi "aidon" tuntuinen paikka, jos niin voi eläintarhasta sanoa. Meillä oli tosi kiva päivä ja tohon oli hyvä lopettaa syysloma :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti