sunnuntai 12. lokakuuta 2014

October Through My Phone

Untitled
1. Hyvin menneen meetin jälkeen meidän valmentaja teki jäistä sydämen maahan / 2. Ja kesä jatkuu! / 3. Nebraskaaa / 4. Maeghan ja mä. Täällä ihmiset muuntelee nimiä tosi paljon, koska ne ei halua antaa lapsilleen samaa nimeä kuin muille, joten toikin nimi on muunnos Meghanista

Untitled
1. Peanut butter, jota en ollut ennen maistanut, mutta nyt voisin vaikka elää sillä / 2. Yhtenä aamuna kun herättyä menin vessaan hostäiti oli kirjoittanut ton peiliin / 3. Pieni kurpitsa / 4. Mun ja Isabelin kuva ilmestyi tonne taululle ennen lentopallopeliä, mutta en ehtinyt ottaa siitä kuvaa...

Untitled
1. Clara ja saksalainen vaihtari Celine / 2. US History, oon aina ihan innoissani kun jossain mainitaan Suomi / 3-4. Homecomingista vielä pari kuvaa, Melia & Charlie

Untitled
1. Viime viikolla täällä oli ihan jättimäinen kaksois sateenkaari, josta pystyi erottamaan kaikki värit! / 2. Ulkona valokuvaustunnilla / 3. Kuva-analyysi enkussa... Kuva-analyysi Suomen lukiossa ei ollut mun lempparijuttu ja englanniksi se on vielä vaikeampaa / 4. LHS you knowww

Untitled
1. Eclipse! Ei näytä yhtään niin hienolta kuvassa kuin luonnossa, mutta kuu oli ihan punainen ja tosi iso! / 2. S'mores, yksi näiden marsuista. Oon päässyt mun pelosta yli ja nyt uskallan jopa nostaa noi marsut häkistä pois / 3. Illanviettoa w/ Juice Stop & rhetorical analysis / 4. Fields of Faith, johon mentiin Carissan kanssa yksi ilta. Oli tosi hassua istua keskellä futiskenttää pelaamassa pelejä ja laulamassa, mutta meillä oli tosi kivaa!

Untitled
1. Yksi aamu hostisä yllätti meidät ja kävi hakemassa smoothiet aamupalaksi / 2-3. Voitte vaan kuvitella mun ilmeen kun näin Lumenen tuotteita meidän lähimmässä Walgreensissä! / 4. Mun puhelimessa oli about 100 kuvaa perjantain lunchin jälkeen

Untitled
1. Pioneers Park oli ihanan näköinen lauantai-aamuna. Pe-la yö meni pakkasen puolelle ja lauantaina jouduin ekaa kertaa käyttämään takkia / 2-3. Osallistuin Isabelin kanssa ala-astelaisille järjestettyyn mailin mittaiseen Pumpkin Runiin 

Untitled
1. Kuva Pumpkin Runin aloituksesta. Käveltiin Isabelin kanssa, koska mulla on rasitusmurtuma ja Isabelin solisluu murtui pari viikkoa sitten... / 2. Vuoden viimeinen Farmers Market keskustassa / 3. Lincolnin keskustassa on sellanen vanhempi alue, Haymarket, ja kaikki rakennukset siellä muistuttaa jotain vanhaa amerikkalaista kaupunkia / 4. Skate Zone! Toi paikka oli tosi amerikkalainen ja mulle tuli ihan mieleen 80-luvun leffat

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti