maanantai 22. syyskuuta 2014

Be In Love With Your Life. Every Minute of It.

Untitled
1. Clara! / 2. Mun pitää joka päivä neljän tunnin välein jäädyttää säärtä... Alkaa jo pikkuhiljaa kyllästyttämään kun en pääse urheilemaan / 3. Koulun trainerille menossa / 4. Ennen meettiä. Tykkään tosi paljon noista cross country huppareista jotka saatiin kauden alussa

Untitled
1. Perjantaina päästiin koulusta pari tuntia ajoissa, koska meillä oli Fall Festivus. Kaikkien piti pysyä koulussa, mutta saatiin ostaa ruokaa ja pelata pelejä ulkona ihanassa säässä / 2. Sissyyy / 3. Perjantaina menossa ulos / 4. Kävin perjantaina kävellen hakemassa Carolinen uimatunnilta ja tykkään niin paljon kun tässä ihan vieressä on YMCA, jossa pääsen salille ja uimaan

Untitled
1. Ennen peliä lauantaina. Go Huskers! / 2. Mä ja Luciana, joka on Boliviasta ja mun lisäksi ainoa vaihtari mun koulussa / 3. There's no place like Nebraska ♡ / 4. Tänne meidän naapurustoon perustettiin pieni kirjasto, josta saa ottaa kirjan jos tuo toisen tilalle. Oltiin "kirjaston" avajaisissa perheen kanssa ja myös joku kuuluisa Nebraskalainen kirjailija, jonka mukaan lähin ala-aste on nimetty, tuli paikalle

Untitled
1. Olin lauantai-iltana Elizabethin luona katsomassa futispeliä, mutta ei oikein jaksettu keskittyä, joten pelattiin lautapelejä. Siellä oli myös Luciana ja hänen hostsisko Julia, joka on mun cross country joukkueessa ja meillä oli tosi kiva ilta! / 2. Mä ja Luciana / 3. Julian perhe toi mut illalla kotiin ja koko keskusta oli ihan täynnä valoja futispelin jälkeen / 4. Aina yksi parhaista asioista Elizabethin luona! 

2 kommenttia: