tiistai 2. kesäkuuta 2015

World's Best Zoo + A Surprise Party

Untitled
11265462_654614337971638_2013371194_o
11282544_654614441304961_717485904_o
Sunnuntaina meidän piti mennä lake houselle, mutta lähdettiinkin käymään maailman parhaassa (siis ihan oikeesti) eläintarhassa Omahassa. Tein siitä aiemmin jo postauksen viime syksynä joten en kirjoita siitä nyt enempää. Päivä oli ihan kiva, mutta viime kerralla olin jo nähnyt kaiken, joten en ollut enään niin kiinnostunut eläintarhasta. Mua alko loppupuolella suoraan sanottuna ärsyttämään kun viivyteltiin niin paljon ja pysähdyttiin muutamassa paikassa kotimatkalla. Olin aiemmin tekstannut Carissalle että tuun hakemaan sinne unohtuneen lentopallon kun pääsen kotiin ja kävelinkin suoraan autolta Carissalle. Mut pyydettiin alakertaan ettimään sitä palloa ja kun pääsin portaat alas mun kaverit hyppäsi nurkan takaa ja huusi "Surprise!". Mulla on siis keskiviikkona synttärit ja mun kaverit oli päättänyt järjestää juhlat jo etukäteen koska lähdetään torstaina hostien kanssa Wisconsiniin. Mun hostäiti oli myös mukana tässä ja vei mut päiväksi pois juhlien järjestelyiden takia ja etten näkisi kun mun kaverit saapuu Carissalle (joka on siis ihan naapurissa). En osannut odottaa tätä yhtään! Syötiin kakkua (jonka mun kaveri Meg teki ihan ite!) ja pelattiin Cards Against Humanitya ja Lap Tagia. En voi olla yhtään kiitollisempi kuinka ihania kavereita mulla täällä on. Koko vaihtovuoden aikana tapahtuneista asioista kaikista parhaat oon kokenut mun kavereiden kanssa ja oon niin ilonen että tutustuin just niihin oikeisiin ihmisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti