perjantai 5. kesäkuuta 2015

My Summer Break So Far

Untitled
Melkeen kaksi viikkoa sitten lauantaina oli meidän koulun graduation. Koko juttu kesti mun yllätykseksi vaan tunnin, jonka jälkeen menin Carissan perheen kanssa japanilaiseen ravintolaan syömään ja sen jälkeen Carissalle yöksi.

Untitled
Untitled
Kiersin myös yhteensä 13 grad partya. Yhtenä päivänä oltiin party hopping melkeen 9 tuntia, joka huipentui viiden tytön yhteiseen dance partyyn night clubilla.

Untitled
Käytiin Carissan kanssa koululla ottamassa parit kuvat yksi päivä. Mulla tulee niin ikävä meidän koulua! Tykkään myös tosi paljon tosta ekan kuvan patsaasta, joka on meidän koulun maskotti Links.

Untitled
Oon nyt lomalla käynyt paljon downtownissa ja myös leffassa kolme kertaa. Täällä on niin kiva kun normaalilla hinnalla pääsee tollaseen kivempaan saliin, jossa tuoleja saa säädettyä ja tilaa on paljon enemmän. 

Untitled
Mun grad present Carissalle :) // Ostin vihdoin toisen matkalaukun kotimatkaa varten. Toi laukku löytyi 40 dollarilla Walmartista, joten saa nähdä pääseekö se ehjänä perille...

Untitled
Maistoin ekaa kertaa suklaa Pop Tartseja, jotka muistuttaa ihan brownieita. Mun uusi lemppari! // Käytiin Carolinen kanssa lounaalla meidän town centerissa yksi päivä. Musta on niin ihanaa kun kävelymatkan päässä on pari ravintolaa ja kauppaa.

Untitled
Untitled
Untitled
Carissan grad partyssa oli "photo booth", eli saatiin laittaa erilaisia asusteita päälle ja ottaa kuvia. (Huomatkaa myös tokavikassa kuvassa Elizabethin päässä oleva suomalainen mansikkahattu!) Viihdyttiin noissa juhlissa kavereiden kanssa yli neljä tuntia ja juhlien jälkeen jatkettiin vielä iltaa Carissalla :) 

Untitled
Untitled
Mulla oli siis keskiviikkona synttärit ja oli kyllä tosi kiva päivä :) Aamulla mentiin ottamaan studiolle sisaruskuvia, jonka jälkeen menin Claran going away partyyn. Kotiin päästyä ovikello soi ja mulle tuotiin mun omien vanhempien tilaamia kukkia lähimmästä kukkakaupasta! 

(Julkaisin nyt peräjälkeen kaksi postausta, koska ollaan perjantaina lähdössä melkeen viikoksi Wisconsin Dellsiin ja en oo ottamassa mun läppäriä sinne mukaan. Wisconsinista paluun jälkeen mulla on enää kaksi viikkoa jäljellä, joten montaa postaustaakaan ei oo luultavasti enää tulossa. Tuun kuitenkin vielä kirjoittelemaan fiiliksistä ennen Suomeen paluuta :) )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti