perjantai 22. toukokuuta 2015

The Last Day of School

Eilen mulla oli tosiaan vika koulupäivä. Mulla oli vielä kaksi finalsia jäljellä, Criminal Justice ja Families and Crises. Kummassakaan aineessa mulla ei ollut varsinaista koetta, joten mulla oli tosi rento päivä. Kahdeltatoista kello soi viimeisen kerran ja jouduin hyvästelemään yhden mun lempiopettajista. Viimeisen kokeen jälkeen kävelin vaan ympäri koulua kirjoittamassa kavereiden vuosikirjoihin ja hyvästelemässä mun opettajia. Vaikeinta oli nähdä vikaa kertaa mun hissanope Mr. Bargen ja psykanope Ms. Herting. Otettiin myös kuvia kavereiden kanssa ja vihdoin oli aika jättää hyvästit myös mun koululle.

Untitled
Untitled
Untitled
Suoraan koulusta menin Carissan ja Cassidyn kanssa lounaalle Chipotleen, joka on ehdottomasti mun lemppari ruokapaikka. Syötiin ja istuttiin ulkona auringossa lähemmäksi tunti, jonka jälkeen lähdettiin Carissan kanssa kotiin.

SAM_3892
SAM_3889
SAM_3886
SAM_3882
SAM_3877
SAM_3872
SAM_3871
SAM_3867
Päätettiin mennä vähän Lincolnin ulkopuolella olevalle järvelle Carissan, Breannan ja Alivian kanssa iltapäiväksi, koska oli tosi ihana sää. Musta on ihanaa mennä välillä kaupungin ulkopuolelle maaseudulle, koska siellä on niin rauhallista verrattuna Lincolniin. Oli myös tosi hassua että tuolla oli paljon purjeveneitä ja ihmiset käy tuolla veneilemässä. Suomessa oon tottunut että veneily tapahtuu lähinnä merellä. Ei ihan uskallettu mennä uimaan koska vesi oli tosi kylmää ja se järvi oli aika mutainen, mutta meillä oli silti tosi kiva päivä rannalla.

Untitled
Rannalta ajettiin takaisin kotiin, jonka jälkeen mentiin kattomaan uusin Pitch Perfect. Leffa oli tosi hauska, vaikka tultiinkin paikalle pikkusen myöhässä. Täällä on niin kiva mennä leffaan koska liput on vaan 5 dollaria ja salit ei oo ikinä täynnä, joten paikat saa valita itse. Leffan jälkeen haettiin FroYot ja mentiin downtowniin syömään. Musta on aina niin kivaa kävellä keskustassa, koska myöhään illallakin siellä on aina paljon ihmisiä, varsinkin opiskelijoita. Kotiin pääsin aika myöhään, mutta oli tosi kiva viettää kiireinen päivä, koska koulun loppuminen oli aika haikeeta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti