tiistai 19. toukokuuta 2015

Moments

Untitled
Melkeen kaksi viikkoa sitten perjantaina kuvattiin meidän koulun kanssa lip dub (postaan linkin videoon kun se julkaistaan) ja tehtiin uintijoukkueen kanssa oma numeromme siihen. Oli taas yksi hauskimmista high school kokemuksista! // Samana perjantaina oli myös viimeiset tennistreenit ja vaikka treenien loppuminen harmitti, on ylimääräinen vapaa-aika ollut ihan kivaa :)

Untitled
Viime viikolla mentiin hakemaan Isabel koulusta mun hostäidin kanssa ja päätettiin kävellä kotiin Isabelin kanssa. Kolme kilsaa 7-vuotiaan kanssa joka ei tykkää kävellä ei ollut mikään kivoin lenkki, mutta siitäkin selvittiin vähän alle tunnissa.

Untitled
Viime viikon torstaina syötiin lounasta ulkona ihanan sään vuoksi. Mulla ei oo mun parhaimpien kavereiden kanssa kauheesti samoja tunteja, joten on aina ihana tavata lounaalla. Samana päivänä haettiin myös pirtelöt Sonicista koulun jälkeen. Kannattaa ehdottomasti kokeilla oreo chocolate milkshakea jos sattuu Soniciin menemään! Illalla menin vielä koululle Joy Nightiin kavereiden kanssa, joka oli vähän niin kuin talent show. Nähtiin myös lip dub video ekaa kertaa ja oon aika ylpeä meidän uimareiden suorituksesta ;)

Untitled
Nebraska on vaan niin kaunis nyt keväällä! Taivas ja auringonlaskut Nebraskassa on yksi asia jota varmasti tuun ikävöimään paljon.

Untitled
Meilllä oli Senior Awards assembly koulussa, jossa siis periaatteessa joka ikinen senioreiden saama yliopisto scholarship luettiin ääneen ja jokainen käveli vuorotellen lavalle. Oli aika tylsää, mutta päivän pelasti vuosikirjat jotka saatiin koulupäivän jälkeen! Toi on mun mielestä ihan paras muisto tästä kouluvuodesta, varsinkin kun monet mun kaverit on kirjottanut viestejä kansien sisäpuolelle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti