sunnuntai 22. helmikuuta 2015

So Worth It

PicMonkey Collage
Sain vihdoin noi Hawaii postaukset pois alta niin on aikaa tulla kirjottamaan kuulumisia. Teen luultavasti vielä postauksen kännykkäkuvista ja videotakin matkasta on tulossa, mutta en jaksa stressata niistä just nyt. Hawaiilta palattua mulla alkoi vika viikko uintia, sillä viime viikonloppuna meillä oli viimeiset kisat. Perjantaina kaikki pääsi uimaan, mutta lauantaina vaan jokaisen eventin 16 parasta ja viestijoukkueet osallistui. Ite uin vikassa viestissä, eli 400 yard relay, joten olin koko päivän paikalla mutta pääsin vasta lopussa uimaan. Kaikki oli koko meetin ajan tosi hyvällä tuulella ja yhdessä vaiheessa meillä oli joukkueiden yhteinen dance party. Tosi monet pojat myös värjää niiden hiukset vaaleiksi conferencea varten ja sitten leikkaa kokonaan pois statea varten... En kyllä ymmärrä. Lauantai oli myös ystävänpäivä, joten mentiin koko joukkue Valentino'siin syömään ja sen jälkeen koululle korispeliin. Kaikki sanoi että ystävänpäivän ois pitänyt olla koulupäivä jotta olisin nähnyt miten paljon jotkut siihen panostaa, mutta näin perjantainakin ihan tarpeeksi porukkaa kävelemässä jättimäisten nallejen kanssa käytävillä.

Tällä viikolla oon vielä jatkanut uintia poikien viestijoukkueen kanssa, koska ne on menossa osavaltionvälisiin kisoihin ens viikonloppuna. Myös Carissa on varalla stateen, joten harjoitellaan yhdessä. Mun valmentajatkin on ilosia että niiden Finnish Fish käy vielä treeneissä haha. Toisaalta tän viikon treenit on ollut aika rankkoja koska treenaan parhaiden uimareiden kanssa, mutta saan myös treenata aika paljon itsekseni. Mulla ei ollut mitään suunniteltu tälle viikonlopulle ja on ihanaa rentoutua pitkästä aikaa. Viime viikonloppu ja tää viikko oli tosi kiireisiä (viime sunnuntai oli tosi kiva päivä joten tuun kirjottamaan siitä vielä lisää) joten nyt oli kiva vähän huilata. Musta tuntuu että lähiaikoina on tapahtumassa tosi paljon kaikkea, joten ainakin postattavaa löytyy. Viikon päästä alkaa tennis ja kahden viikon päästä on spring break. Tosi monet on menossa jonnekkin lämpimään, mutta me mennään Coloradoon laskettelemaan. Oon oikeesti niin innoissani tosta matkasta! Ollaan eka Denverissä vähän aikaa ja sen jälkeen mennään Keystoneen laskettelemaan. Myös mun kaveri Charlie on samaan aikaan Keystonessa, joten ei pitäisi tulla tylsää. Mun hostisällä oli pari yllätystä matkaa varten, toinen on lumilautailutunti mulle (vähän pelottaa, en oo koskaan lautaillut...) ja toisesta jutusta teen varmaan sitten ihan oman postauksen spring breakin jälkeen.

Mun oli oikeestaan vaan tarkotus kirjottaa uinnin loppumisesta tähän postaukseen, mutta menin vähän aiheen ohi. Kuitenkin, en osaa sisäistää kuinka nopeesti aika meni. Muistan kun marraskuun puolessavälissä alettiin laskea päiviä uinnin loppumiseen ja nyt se on jo ohi. Mun joukkueesta tuli mulle kuin toinen perhe ja löysin mun parhaat kaverit uinnin kautta. Tiiän että ens viikon jälkeen mulla tulee olemaan tosi outo olo, koska nytkin on tosi hassua harjoitella vaan pienellä joukkueella. Uinti on aina ollut mulle vahva laji, mutta nyt voin oikeesti sanoa osaavani uida. Ennen kauden alkua mulla oli suunnitelmissa lopettaa parin viikon jälkeen koska luulin inhoavani uintia, mutta voin oikeesti sanoa uinnin olleen paras osa mun vaihtovuotta. Mun vaihtovuoden ylämäki alkoi uinnin alettua ja oon niin iloinen että uskalsin kokeilla uutta harrastusta :) 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti